duminică, 31 octombrie 2010

Rezultate sectiunea "Re-creatie", clasele II-III

Felictari tuturor participantilor la aceasta sectiune. In evaluarea lucrarilor s-a punctat respectarea cerintei, corectitudine ortografica si ortoepica precum si creativitatea elevilor.
Lucrarile au fost deosebite (unele sunt adevarate povesti scrise de elevi de clase primare de o corectitudine gramaticala rar intalnita la acest nivel):
"Un grup de copii merg in cea mai frumoasa tabara din  lume.
Cand ajung in microbuz, copiii simt ca aerul mirose a natura!
Soferul ramase fara un pic de benzina.!
-          Of! Zise soferul microbuzului.
-          Ce este? Intreba o fetita cu ochii de culoarea perlei.
-         Microbuzul s-a stricat! O sa inoptam aici. Nu putem in cabana.
Au facut un foc de tabara rosu ca sangele omului. Acest foc a atras o caprioara de culoare maroniu ca scoarta copacului.
-  Vrei sa te joci cu noi si sa faci multe activitati amuzante, caprioaro? Zise un baietel cu glasul cristalin.
-      Eugen! El nu poate vorbii. Zise soferul.
-     Sigur ca pot! Sunt o caprioara magica.
-     Vrei sa fim prieteni?
-     Desigur!
   Ei erau foarte buni amici.
   Au facut activitati in care au luat un lemn si au facut 20 de jucarii frumoase ca macul.
   Toti copii le-au multumit de cadoul generos pe care il facura. Ei au primit o casuta de culoarea gri ca fierul.Timpul a zburat ca vantul si copii nu si-au dat seama de lucrul acesta.
   Caprioara a suflat si prin magie copiii au aparut in casele parintilor.
    Eugen a povestit totul mamei si tatalui, dar ei nu l-au crezut.
    Si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea asa!"

Simionescu Leea -9 ani, clasa a II-a de la Palatul National al Copiilor Bucuresti

"Odată, familia unei fetiţe pe nume Louise se hotărî să meargă cu un autobuz/microbuz  la un mic camping. Ei merseră, iar pe drum văzură multe lucruri minunate: câmpuri pline floarea soarelui, lebede si răţuşte, etc. Când ajunseră la destinaţie, copiii le arătară părinţilor o cabană  veche şi dărăpănată. Cu toţii se hotărâră să o repare. După ce terminară, stăpânul cabanei tocmai sosea dintr-o excursie de pe muntele din apropiere. Acesta era un cerb/căprioară. Aceştia aflară că acel cerb fusese vrăjit de vrăjitoarea Iuca-Iu din China. Aceasta mânca multe dulciuri şi era foarte sensibilă la activităţi (jocuri)  şi mai ales la foc de tabără. Aceştia merseră să îl scape pe cerb de cumplita vrajă făcută de vrăjitoarea Iuca-Iu din China. Merseră împreună la cel mai apropiat aeroport şi cumpărară patru bilete pentru : Sebastian, Louise , mama şi tata. Cerbul ajunse acolo prin puţina magie care o mai avea. O învinseră pe vrăjitoare provocând-o la activităţi iar ea pierdu. Cerbul îşi reluă forma omenească şi îşi răsplăti binefacătorii cu multe daruri."

Marcu Iudith Andreea 9 ani, Palatul Copiilor Bistrita


"Este marti . Soarele sta ascuns printre norii fini . Peste o ora voi pleca in tabara.
Este timpul . Vin spre locul de intalnire si ce sa vad ? Un autobuz albastru , ciudat . Intru in el . Copii sunt verzi . Ma asez langa unul .
-          Buna ! Cum te cheama ? Pe mine Maria .
-          Pe mine Simbad . 
N-am mai zis nimic . Autobuzul pleaca. In 6 ore am ajuns .
Suntem pe alta planeta . Este numai roca albastra . Imi da camera din cabana numita Lalala. Fooarte ciudat .  Ma imbrac in haine noi si cobor . Copii ziceau ceva de un foc de tabara , dar asta nu ma interesa atat de tare precum ma fascina locul unde am ajuns . Vad un cerb . Zic : “ In sfarsit ceva normal “ . Dar ma insel . Deodata toti copii tac si peste 3 secunde incep sa urle . Cum , s-au speriat de un cerb ?! Vine ora cinci .Eu ma duc sa ajut fiintele sa puna masa. Dupa ce termin ma duc la cabana de jocuri . Acolo vom lucra activitati . Activitati din diverse jocuri sportive . A fost frumos .
            Ma duc sa ma culc. Paturile sunt din gaz . Deci nu pot sa dorm . Asa ca imi vine in minte o idee grozava . VOI MERGE SA DESCOPAR LUMEA . Asa ca ma imbrac si imi iau inca 2 schimburi la mine . Imi iau niste manusi din plastic .Si un sac de dormit. Apoi plec .
Ma duc drept inainte . Merg eu 2 ore dupa care mi se face somn . Ma uit cat e ceasul . Ora 1:00 A.M. . Ma culc.  Cand ma trezesc este fix aceasi ora . Aceasi zi . Aceasi saptamana. Dar eu sunt mai odihnita ca nicicodata . Am descoperit ceva : Cand dorm timpul se opreste . Trec peste asta . Mai merg 5 ore si tot nu mie somn . Ma dor picioarele . Ating picioarele si dintr-o data nu mai simt nicio durere . Ciudat . Merg inca 6 ore si vad o insecta . O insecta foarte ciudata . O ating cu manusile din plastic . Da , e facuta din lana . O pun intr-un saculet si ii dau ceva praf de roca de pe jos . Merg inca ceva timp ... Am uitat sa va spun ca masuram distanta dintre cabana si capatul acestei calatori  . Pana acum am masurat 79 de km . Mai merg o ora si mai iau catva praf pentru insecta , deoarece il mancase pe cel pe care i l-am dat data trecuta . Vad o cabana EXTREM de asemanatoare . E cea la care stau ! Am masurat 100 de km . Inca o descoperire . Planeta are 100 de km . FIX ! Este 9 dimineata . Ma urc sus . Ma aranjez din nou si ma bag in sacul de dormit . Ma trezesc . Iar se oprise timpul. Din pacate astazi plecam . M-am dus in camera si mi-am facut bagajul . Inainte sa plec am mai luat cam 10 kg de praf pentru  insecta .
            Acum ma indrept spre autocar . Am ajuns acasa . De data asta am facut 5 ore . M-am dus la parinti, le-am aratat insecta . Ei nu o vedeau . Alt lucru ciudat . Dar eu tot am avut grija de ea . Nu s-a mai intamplat nimic ciudat de atunci . M-am uitat pe site-ul taberei si scria : “Interzis oamenilor.” Mi-a placut si mai vroiam sa merg . Dar asta a fost . Toate lucrurile au o limita . Nimeni nu a mai vazut insecta din lana . Decat eu ...
             Intr-o zi l-am vazut pe Simbad .Avea o alta culoare . La fel de puternica precum Soarele . I-am zis buna , dar el mi-a zis :\
            - Buna. Si acum o sa folosesti haine de om si o sa pleci .
            El nu stia ca SUNT om ..."

Timbulmasiu Maria, 10 ani - Palatul National al Copiilor Bucuresti
1
Anton Carina
II
PC Suceava
M
2
Barbieru Maria
III
Sirbu Mariana Serban Adriana
II
3
Berariu Vlad
II
PC Suceava
II
4
Boacă Ermina
III
Palatul National Bucuresti
I
5
Burete Bianca
III
Palatul National Bucuresti
M
6
Ciobanu Razvan
II
Palatul National Bucuresti
P
7
Clodnischi Darian
III
PC Botosani
II
8
Constantinescu Radu
III
Palatul National Bucuresti
M
9
Curic Bianca
III
PC Suceava
I
10
Dontu Tudor
III
Sirbu Mariana Serban Adriana
III
11
Girbea Monica
II
Palatul National Bucuresti
III
12
Giuglea Georgiana
III
Sirbu Mariana Birtu Anca
P
13
Goanta Vlad
II
Palatul National Bucuresti
III
14
Iacob Natalia
II
PC Suceava
M
15
Iordache Robert
III
Palatul National Bucuresti
I
16
Irimianu Lidia Elena
II
Palatul National Bucuresti
II
17
ISTRATE GEORGIANA
III
PC Bistrita
I
18
Lazar Cristian
III
Palatul National Bucuresti
M
19
Lazarovici Alexandru
II
Palatul National Bucuresti
P
20
Luca Lorena
III
PC Suceava
II
21
Macarovschi Alexandra
III
Palatul National Bucuresti
M
22
MARCU IUDITH ANDREEA
II
PC Bistrita
I
23
Mihai Mihai
II
Palatul National Bucuresti
III
24
Miniga Tudor Simon
II
PC Suceava
III
25
Mircea Dan
II
Palatul National Bucuresti
III
26
Mon Laurentiu Andrei
III
Palatul National Bucuresti
II
27
Morometescu Larisa
III
Sirbu Mariana Birtu Anca
II
28
Oanea Mara
II
PC Suceava
M
29
Oanea Sinziana
II
PC Suceava
I
30
Paraschiv Marco
III
Palatul National Bucuresti
E
31
Petcu Andrei
II
Palatul National Bucuresti
P
32
Petracovici Tudor
II
PC Suceava
III
33
Portase Ramona
III
Sirbu Mariana Serban Adriana
II
34
Pricope Andrei
III
Palatul National Bucuresti
E
35
Radelesne Timeea
III
Sirbu Mariana Birtu Anca
P
36
Radu Ana Maria
III
Palatul National Bucuresti
II
37
Rusu Cezar
III
PC Suceava
M
38
Sandu Dragoş
III
Palatul National Bucuresti
E
39
Simonescu Leea
II
Cristina Nedelcu
I
40
Stan Laura
III
Sirbu Mariana Serban Adriana
III
41
ŞTEF DARIUS
III
CCE Campina
I
42
Tabacaru Maria
III
Palatul National Bucuresti
E
43
Timbulmasiu Maria
III
Palatul National Bucuresti
E
44
Valcu Alexandru
III
Sirbu Mariana Serban Adriana
III
45
Vincene Emilia
III
Palatul National Bucuresti
I
46Vinteler StefanIIIPalatul National Bucuresti
E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu